Ferrari İle Bağcılar Sokaklarında Turladık | ÜNAL TURAN
15:19
854,175
Reddit
📺 Diğer Videolarımı İzlemeniz için aşağıda link bıraktım;
Ferrari F430 Aldım ! Modifiye Ediyorum Neler Yapıcam ? | ÜNAL TURAN
► trwatch.info/ex/video/ZrBorMCuebaooJ4.html
Ferrari F430'a Başladık ! #bölüm2 | ÜNAL TURAN
► trwatch.info/ex/video/hrKxsdqodNWodpY.html
Ferrari F430 #bölüm3 | ÜNAL TURAN
► trwatch.info/ex/video/enuxxKzIfty3ft0.html
Türkiye'de Tek ! Sağdan Direksiyon Tofaş | ÜNAL TURAN
► trwatch.info/ex/video/iI9umqm-ctPFopo.html

🌐 Sosyal Medya Hesablarım;
► Ünal Turan Instagram:
instagram.com/unalturann
► Ünal Turan Facebook:
facebook.com/unal.turan.7
► Video Çekim & Kurgu : @sakryldzmedia ( goo.gl/Cfvzcc )
Merhaba arkadaşlar ben Ünal Turan. Kanalımda sizler için araba yapım aşaması ve yapmış olduğum araçlar ile ilgili videolar üretiyorum. Kanalıma abone olmayı ve bildirimlerinizi açmayı unutmayın. İzlediğiniz için çok teşekkürler ve sizi çok seviyorum! #ünalturan #farzetki

YORUMLAR
  • Adem Bolat
    Adem Bolat

    kaldır çöpe at ne halta yarar

  • Burak Öğük
    Burak Öğük

    Benim 2 aylık yakıtımı harcadı

  • Ertunga Engin
    Ertunga Engin

    BASKAN MILLETI CATLATIYORSUNN AMMA BASARISIZ KISKANÇ INSAN DOLUYMUS

  • Ercan Berber
    Ercan Berber

    Unal turan cok bos konusuyorsun

  • Yorumcu
    Yorumcu

    Bir insan o koltuğa bu kadar mı yakışmaz

  • UĞUR YÜCEL
    UĞUR YÜCEL

    Ünal turan sen ta

  • ANTONİO CARRARO-PAZARLAMA
    ANTONİO CARRARO-PAZARLAMA

    Allah tekerine taş değirmesin

  • Berivan Birsen
    Berivan Birsen

    Abi zaten sen sürerken anca keyif alıyoruz başka şansımız yok

  • BURAK
    BURAK

    Dünyanın en itici insanısın ünal turan tam bi varoşsun senin dengin ferrari değil tofaş

  • Tunahan Keskin
    Tunahan Keskin

    Biz bu hayatı izlemeye gelmişizz...

  • Kerem Karaduman
    Kerem Karaduman

    Neştersiz ameliyat

  • Murad BEYOĞLU
    Murad BEYOĞLU

    Çakma ferrari la bu şahine ferrari kasasi giydirmişler 😁

  • DubFactory
    DubFactory

    Abi arabanın kendisi zor 320 ye geliyor 360 nasıl basacan bari biraz inandırıcı yalan at

  • Türk Mehmet Akif
    Türk Mehmet Akif

    Ferrari Parasi bulmus ama üstüne bakarsan sanki asgari ücret aliyor

  • Ceylin Kartal
    Ceylin Kartal

    Aracın kapılarının yukarı açılma özeligi yapmalısınız bence masraf edip

  • İbrahim Can Şahansöz
    İbrahim Can Şahansöz

    6:56 bi an kendimi 106 da hisetmişimdir : :))

  • Ahmet Erciyas
    Ahmet Erciyas

    daha düne kadar pejo yumurta kasalara biniyodun ünal yeenim

  • Hasan Şimşek
    Hasan Şimşek

    Vallahi bende birtane Ferrari var yeni aldım kullanmayı fazla bilmiyorum oğlum kullanıyor

  • Kosavali 55
    Kosavali 55

    Bu adam çok şımarık Allah bir gün alır altından

  • Mami kıral
    Mami kıral

    kaplamadan önceki hali daha iyiydi

  • kerim kartal
    kerim kartal

    ehliyet icin direksiyon sinavina giricekmissin gibi kullanma abi su makinayi hakkini ver )

  • Mesut Enül
    Mesut Enül

    Mega detailing ataşehir!! 👍👍

  • Donald Kelly
    Donald Kelly

    Getir bende yikarim kaptan

  • Berke Kırıcıoğlu
    Berke Kırıcıoğlu

    5.6 da 3 tl yaktı abi

  • oHANk34
    oHANk34

    Video aşırı derecede samimiyetsizlik kokuyor

  • Fatih özdemir
    Fatih özdemir

    OTOMATİK KARARAN DİKİZ AYNASI YOK MU ? BENMİ ÖYLE GÖRÜYORUM ?

  • Muhammed Tanrıöver
    Muhammed Tanrıöver

    Dislike atanlar kıskanan tayfa

  • enes
    enes

    1 milyon dolar yoktur amk araba havalara bak

  • akın Mikael swc 16
    akın Mikael swc 16

    dayı i ban no atayımmı

  • Mhmet Bzkurt
    Mhmet Bzkurt

    Hahaha kiroyum ama para bende 😂😂😂

  • trd31
    trd31

    Helal olsun kalbi temiz 10 numara adam sıfır kibir yakışır kardeşime..

  • Furkan Baysal
    Furkan Baysal

    Ferrari aldın ama kendine Baska Bi ceket alamadın

  • Umit Yavaş
    Umit Yavaş

    Şu anda bu araba modifiye edilmiş onun videosunu izledim teker değiştirmiş araba sarı renkte şu anki hali

  • Zeki BORA
    Zeki BORA

    Kroyum ama para bende'nin videoya çekilmişi

  • KoRSaNTuBe KoRSaNTuBe
    KoRSaNTuBe KoRSaNTuBe

    Birde 10-15 sene onceki ferrariye tofaşım var tofaşa ferrarim var muhabbetini yaptınya herkes bilmez belkide bilen iyi bilir neyse sende yap bakalım :)

  • Elvin Memmedov
    Elvin Memmedov

    Abi Ferrari yi cok sevmiyorum be

  • Üstün pen ekrem.mohammed
    Üstün pen ekrem.mohammed

    unal abim komiksinya

  • Ahmet Grl
    Ahmet Grl

    Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin

  • Music Remix
    Music Remix

    allahtan bi cakma feari aldin 😂😂😂😂😂😂

  • Muhammet STAPOİSON
    Muhammet STAPOİSON

    İzlerken tilt oldum otoyolda sürülüp 2 veya 3 kamera konulup izleyiciye güzel görüntüler sunulabilirdi hem siz sürüş hemde biz izleme keyfi alırdık ama ne yazıkki aracı sürekli bağırtmak, mahalle araların da kullanmak olmasaydı keşke Allah kaza bela vermesin kardeşim uöarım daha güzel görüntülerle çıkarsın karşımıxa

  • Furgs Ghost
    Furgs Ghost

    Arabanïn dumanï buraya kadar geldi abi khuov ftvybouhbouhbugbvyt

  • hava tahmincisi
    hava tahmincisi

    Cok yiyorsa 2017 model ferrari al

  • ertan
    ertan

    Araba eşşek gibi kerkiniyor debriyaj göbegi bozuk

  • Cemal Demirkan
    Cemal Demirkan

    Allah bizede nasip etsin inşallah ama mümkün degiltofas almaya paramız yok tek halalim s2000 bilader

  • Talha ispir
    Talha ispir

    300 üzeri ayrı bir kabristanlık keyfi veriyor deniyen çok dönen yok

  • Ozan Kaya
    Ozan Kaya

    Çalıştık aldık mı? Hahaha çok komiksin sen blader...

  • ADNAN OKTAR
    ADNAN OKTAR

    Ben sürmeye kıyamam valla

  • E C
    E C

    Çalışıp almış aq

  • Enes Karademir
    Enes Karademir

    Ulan bu adama bu kadar giydirmişler, en son gelip baktım. Adam gayet efendi adam. Her Ferrarisi olanın heycanını yaşıyor gayet normal. Ticareti nasıldır bilmem.

  • Burak Yektir
    Burak Yektir

    Araba siyahken daha karizmaymış sarı olmamış 🥺

  • Resul Elyasov
    Resul Elyasov

    Abi birde BMW e34 binsene v8 manuel vites

  • Öme Kırk
    Öme Kırk

    Gardaşım Allah cc rızası için biz seni seviyoruz..kralsın on numarasın...ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN ...

    • Öme Kırk
      Öme Kırk

      Bu ülkede meydanlar senden ve takipcilerden sorulur... Meydan okuyoruz...

    • Öme Kırk
      Öme Kırk

      Ama yinede crossla sana meydan okuyorum ...bu ülkede meydanlar sen ve takipcilerinden sorulur...

  • Öme Kırk
    Öme Kırk

    Sa. Gardaşım.... Plakan niye ünal turan yazmıyoki ... Bu ülkenin ilk teknolojik yeniliklerinin başını çek ...marka ol .. Seninde namın yürüsün TÜRKİYEninde...

  • Nesip
    Nesip

    ep eski modellerini almis arkadaslarda burda lamborghini huracan performante Spyder var bkdr konu etmiyor.

  • Adil Göksu
    Adil Göksu

    abi parada var alırız xd

  • müzik karnaval
    müzik karnaval

    5:00 ünal baba hasımlarını gördü

  • bünyamin yasak
    bünyamin yasak

    kral bi fatih mahallesine gel be ya bağcılar fatih

  • Ayberk Havuz
    Ayberk Havuz

    Bu Araba Ünala Geçince Ferrari Bu Arabayı Ünalın Modifiye Yapacağını Duyunca Marka İsmini Firari Olarak Değiştirdi

  • Ayten Türkmenoglu
    Ayten Türkmenoglu

    Abi Tanju akdoğanın tofaşını geçemez

  • Bayram Kırar
    Bayram Kırar

    sen sürerken biz nasl keyif alacaz aq 0:06

  • Eyüp Güllü
    Eyüp Güllü

    Ünal tural

  • Apricot 44
    Apricot 44

    FerraZetki....

  • RainBros
    RainBros

    pilaka 58 sivaaaas

  • PUBG MOBİLE
    PUBG MOBİLE

    Bende Bağcılar dayım bı ara gostepeyede gel de bı ağırlayalum

  • Burak Ceran
    Burak Ceran

    Hayalimdeki araba bu yaşta nasıl bu kadar lüks oldunuz anlamadım

  • Majnoun Tr
    Majnoun Tr

    Tofaş Gibi Ferrari sürüyo :D

  • nusret polat
    nusret polat

    Bu herif ne ayak, Gel bana sana araba gösteriyim sibop!!!!!

  • fenomenlerin kanalı
    fenomenlerin kanalı

    Ferrari reklam yapsın die hive etmistir ya tw reklamları daha pahalı bunlarda şahinci benim diyorlar işte fenomenlerin yüzde 99 u aynı hangi sitede fenomenlerse ev yada araba veriyorlaR daha cok video ceksin diye reklam yapmak istiyenler besliyor nere şahinden lincoln s 2000 ferrari kartal sahın saymıuom onlara bile 80.100 diyor sahin kartal bunun geri hiçbisey bunların değil reklam şirketlerinin inanmayın

  • giris yeri
    giris yeri

    Yorumlar çok rahatsız edici sizene ya adam kazanıp almış bin tane laf insan oğlu gerçektrn haset

  • Gökhan ŞANAL
    Gökhan ŞANAL

    Birazdan araba kuscak seni.puhhh in assa die atacak😂😂😂

  • Mert Dikmen
    Mert Dikmen

    Tofaşçı kullanışı.

  • Ay Yürüyüşçüsü
    Ay Yürüyüşçüsü

    Ünal abi yazıklar olsun sana bizi araban kadar sevmiyon alanskshskbslaabpahsskdvshsbs

  • Onur Akduman
    Onur Akduman

    odtülülü mühendisler üç yabancı dil bilenler işsiz..para kazanamıyor..zehir gibi insanlar ssk kuyruklarında...ah doli vah doli..

  • Onur Akduman
    Onur Akduman

    kustum rahatladım..

  • Onur Akduman
    Onur Akduman

    kusacammmm.

  • Onur Akduman
    Onur Akduman

    ferrari ve sen..mükemmel uyum.özellikle kulaktan vites değiştirmen ve oturuş şeklin harika..o direksiyon tutuş mükemmel..çok yakışmışsın enzo ferrari bile mezarından çıkıp tekrar dirildi ama bir kez daha ölmek için...ahhhh güzel türkiyem kimler nerelerde dimi ondan bu haldeyiz..

  • Cesare de' Medici
    Cesare de' Medici

    Dakika başına 5:06. . . Efsanevi ! Birkaç olarak bir 🤩 💯 🤩

  • murathan aytemur fan
    murathan aytemur fan

    Ünal ab saç ektirmiş hayırlı olsun

  • AZAKLI HALI YIKAMA
    AZAKLI HALI YIKAMA

    Bacaklarina skarlar senn yaknda

  • ÇareSizsiniz
    ÇareSizsiniz

    Bağcılar ile ilgili çekilen videoların linki aşağıda yer almaktadır. İzlemek için linki tıklamanız ya da dokunmanız yeterli olacaktır. 😉 Kanalımıza abone olup, destek verebilirsiniz. Yeni videolarla görüşmek üzere. trwatch.info/ex/video/dIlnuL_fk5yveJ4.html trwatch.info/ex/video/Z4CfuOCpnMzdlrM.html trwatch.info/ex/video/jaet37CTZJqwnrc.html trwatch.info/ex/video/kmuWl8Wnc5Std90.html trwatch.info/ex/video/ZnCeytO6narbotk.html trwatch.info/ex/video/fISCsprbpZPOeM0.html trwatch.info/ex/video/YJGrypedc7OvnJ4.html

  • Önder Ceylan
    Önder Ceylan

    O nasil orurus arabaya tofasamu oturuon

  • Dünden bugüne
    Dünden bugüne

    Olum o araba geri kayar mı mal ayarı vardır kaymasın diye sen biliyorsundur

  • Dünden bugüne
    Dünden bugüne

    Adam ilk defa Ferrari görmüş gibi binsin gariban hevesini alsın

  • Mustafa Emir Kayabaşı
    Mustafa Emir Kayabaşı

    Biz Seni Pejoda Sevdik Abi

  • Erhan Bagdatli
    Erhan Bagdatli

    Demekki neymis her ferrari alan kullanamazmiş.şahine devam

  • Hasan Aksakallı
    Hasan Aksakallı

    AT HIRSIZI TAM Bİ KOLPASIN

  • Doğukan kaya
    Doğukan kaya

    Bu adam ne ara bu kadar zengin oldu açıklasın la biri

  • ömer karaağaç
    ömer karaağaç

    Abi bunu görüyosan belki tanırsın beni birolun oğlu ben bağcılar

  • oyun life
    oyun life

    arabadan 106 sesi cıkıyo mk

  • Cano Can
    Cano Can

    Evet doğru. Asıl senin araba sürüsünü ayiplamak lazım. O araba 300km/h gecmiyor. Bide paran o kadar kıymetli ise Şahin al

  • efekan çalışkan
    efekan çalışkan

    abi ferrarimiz yok ki kullanmayı öğretiyorsun

  • Mehmet Aslan
    Mehmet Aslan

    Sende Bağcılar'da oturuyon abi

  • Hasan Baki YILMAZ
    Hasan Baki YILMAZ

    Ferrari 488 pista var zannedicek görende.

  • Vedat Örs
    Vedat Örs

    Cok biliyon be agbi sen de olmasan

  • burak kenlig
    burak kenlig

    Üzüldüm ferrariye bukadar saygisizlik ilk defa gordum

  • Dünden bugüne
    Dünden bugüne

    Bu imam oğlu İstanbul belediye başkanı olduktan sonra magandalar çoğaldı üç ayrı yıkamaya gidecekmiş git kime ne

  • Mevlüt Özdemir
    Mevlüt Özdemir

    Alamayacığımız için boşa bilgi verme reis.

  • Malik Acar
    Malik Acar

    360km gider dediya la

  • Ercan Sentürk
    Ercan Sentürk

    sana ferrari ati deyilde esek yakisir

  • Cem
    Cem

    Insanin ferrarisi de olsa o sol kol camdan cikacak

Sonraki